poniedziałek, 3 czerwca 2013

ROZDZIAŁ III




Obudziłam się o 5 rano, bo nie mogłam spać . Strasznie bolała mnie głowa. Poszłam więc do kuchni po jakiś lek przeciwbólowy . Nic w szafce nie znalazłam, więc w piżamie poszłam do sklepu, który prowadzili moi sąsiedzi , w każdej chwili mogłam do nich przyjść - zawsze mi otworzyli . I właśnie za to ich lubiłam . Byli to bardzo sympatyczni ludzie. Ubrałam laczki, wzięłam pieniądze i zeszłam na dół . Zadzwoniłam dzwonkiem , czekałam chyba z pięc minut , nikt nie otwierał . Głowa bolała mnie jeszcze bardziej . Już miałam zamiar iść do domu, lecz usłyszałam panią Mariolę :
- Kochana co chciałaś ?
- Dzień dobry . Bardzo przepraszam, że budzę Państwa tak wcześnie, ale strasznie boli mnie głowa, w domu nie znalazłam nic przeciwbólowego więc przyszłam do państwa . 
- Nic się nie stało, chodź zaraz coś ci dam .
Weszłam do sklepu, a pani Mariola dała mi Ibuprom .
- Dziękuję ile płacę ?
- Nic nie musisz zapłacić, idź już do domu i się zrelaksuj .
- Ale ja tak nie mogę, ile płacę ?
- Nic kochana idź już.
- Dziękuję bardzo .
Uśmiechnęłam się i wyszłam, staruszka pomachała mi i odwzajemniła mój uśmiech .
Weszłam do domu , jak sie okazało Julia już nie spała .
Wzięłam tabletkę i popiłam wodą . Po krótkim czasie ból ustał .
Zastanawiałam się kiedy wrócą rodzice, wyjechali oni na urlop , a więc byłam odpowiedzialna za Julię i cały dom .
 Postanowiłam wziąć relaksującą kąpiel według zaleceń pani Marioli . W wanie siedziałam 30 minut . Siedziałabym dużej , ale Julka dobijała się do drzwi, bo koniecznie musiała wyprostować włosy .
Klnęłam w myślach, bo było mi tak dobrze . Wyszłam z wanny , owinęłam sie ręcznikiem i zaczęłam wycierać swoje nagie ciało . Założyłam czystą bieliznę ubrałam to i wyszłam z łazienki mówiąc :
- Akurat tu musisz prostować włosy ?
- Tak - odpowiedziała Julka wchodząc do łazienki .
Nie poznawałam już ten dziewczyny .
Poszłam do swojego pokoju . Postanowiłam wejść na facebook'a . Zalogowałam się, miałam 1 nową wiadomość , była ona od nieznajomego .


' Witam , nazywam się Adam Kowalski , jestem fotografem . Poszukuję modelek , a Ty jesteś piękna i fotogeniczna  . Po twojej twarzy oraz zdjęciach widzę, że aparat by cie pokochał, nawet już Cię kocha. Było by mi niezmiernie miło gdybyś wzięła udział w mojej letniej sesji do tygodnika Glamour. Odbędzie się ona  na plaży Rugia w Niemczech od 14.07 - 28.07 . 
 Przez dwa tygodnie zrobimy sesję w różnych sceneriach.
I pozwiedzamy trochę Niemiec.
                                       Proszę odpisz  jak najszybciej . Pozdrawiam . ; ) ' 

Gdy to przeczytałam szczęka mi opadła - dosłownie . Co prawda była modelką jakiś czas , ale to były małe sesje, takie amatorskie wręcz .
A tu nagle dostaję wiadomość , że mam okazję być na okładce jednego z największych czasopism świata .
Bez zastanowienia odpisałam :

  ' Dziękuję bardzo za komplementy . Jestem bardzo zaszczycona móc brać udział w takiej "wielkiej " sesji .To dla mnie wielka szansa .'  

Nadal nie mogłam uwierzyć w to co przeczytałam . Szybko wzięłam telefon i zadzwoniłam do Agi . 
                                          * rozmowa z Aga * 
- Nie uwierzysz w to co ci zaraz powiem ! 
- Ciekawe.. mów ! 
- Dostałam wiadomość od jakiegoś Adama Kowalskiego , okazało się , że jest on fotografem czasopisma Glamour i chce , abym wzięła udział w letniej sesji , czujesz to ? 
- O boże ! Ale się cieszę ! 
- A wiesz co jest najlepsze ..? - zapytałam . 
- Co ? - zapytała zaciekawiona Aga . 
- Najlepsze jest to.. to, że ta sesja odbędzie się na plaży Rugia w Niemczech ! 
- O kurwa ! No to zajebiście ! 
- Mam nadzieję, że ze mną pojedziesz . Tak ? 
- No pewnie, do Niemiec z toba ? - zawsze ! A wiesz , kiedy jest ta sesja ? 
- Tak jest od 14 lipca do 28 . W tym czasie będę miała robione zdjęcia w różnej scenerii oraz pozwiedzamy Niemcy . 
- No to fajnie ! Już sie nie mogę doczekać . 
- Ja też , wiesz ja już będę kończyła, jestem troszkę głodna . Pa pa kicia . 
- No cześć , smacznego ! 
- Dziękuję !
Rozłączyłam się . 
Zaczęły do mnie wracać wspomnienia , gdy to miała robione pierwsze zdjęcia. 
 Nie chciałam za bardzo wracać do modelingu, ale stwierdziłam że ta okazja może się już nie powtórzyć . 
Zeszłam na dół do kuchni , zrobiłam sobie całkiem pożywne śniadanie . Wiedziałam , że teraz muszę się dobrze odżywiać . Byłam cała w skowronkach . Zauważyła to Julia, która właśnie wychodziła z łazienki . 
- A ty co taka szczęśliwa ? - zapytała . 
- Dostałam wiadomość , że mogę wziąć udział w sesji do czasopisma Glamour. - powiedziałam to trochę pysznie i dumnie. 
- Fajnie - odpowiedziała bez większej reakcji Julka. 
- Nie cieszy cię to ? Nie cieszysz się , że będziesz miała sławną siostrę ?  Może ty po prostu jesteś zazdrosna ? 
Ta nic nie odpowiedziała i poszła do swojego pokoju . Ja byłam bardzo szczęśliwa . Poszłam do siebie usiadłam przed lustrem i zaczęłam się malować . Po skończonej czynności postanowiłam iść do Biedronki po coś na obiad . Nie byłam aż taka zła w kuchni , więc spokojnie przyrządzałam dania. 
Ubrałam vans'y i wyszłam na miasto . Przechodziłam przez park i zobaczyłam mojego byłego z jakąś plastikową laską . Nie przykuło to jakiejś mojej uwagi więc szłam dalej.
Gdy wchodziłam do biedronki minęłam się z kimś , twarz wydawała mi się znajoma, nie rozpoznałam tego kogoś, bo miał on założony kaptur i okulary . Z tego co widziałam skojarzyłam po rysach twarzy , że był to GruBson, nie jestem jego fanką , za to moja siostra jest jego największą fanką ! Bez chwili zastanowienia postanowiłam cofnąć się do niego po autograf . Niestety nie zdążyłam , zanim do niego podeszłam , podjechał po niego samochód .No cóż trudno się mówi - pomyślałam sobie w duchu i weszłam do marketu .
Zrobiłam potrzebne zakupy i wróciłam do domu . Chciałam  opowiedzieć o całej sytuacji Julii, ale jej nie było w domu .
- Ciekawe gdzie poszła - powiedziałam sama do siebie . 
Opowiem jej jak wróci . 
Weszłam do kuchni położyłam zakupy na stole . Na blacie ujrzałam karteczkę .

'Nie czekaj na mnie z obiadem, wrócę późno. '

Nie widziałam gdzie ta dziewczyna znika na całe dnie . Postanowiłam pooglądać trochę telewizji , nie było nic ciekawego więc włączyłam vive i słuchałam piosenek . Moje leniuchowanie przerwał dzwonek do drzwi , wstałam i nie mogłam uwierzyć własnym oczom , myślałam że to jakiś sen...

______________________________
myślę, że ten rozdział jest o wiele lepszy niżeli tamte .. : 33 a wy co myślicie ? : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz